sobota, 21 lutego 2015

Z okazji urodzin brzdąca

Witajcie Kochani.

Na pewno część z Was bawi się na Craft Wawie ( kto znalazł nasze stoisko? :) ), ale dla tych, którzy nie mogli dojechać mamy tradycyjnie inspirację.

Dziś chciałam Was zachęcić do stworzenia dziecięcej kartki.
Do wykonania mojej uzyłam papierów Galerii Papieru "Wielki Błękit". Idealna kolorystyka dla chłopczyka.
Musze przyznać, że zakochałam się w kokardce. Obawiałam się, czy nie papier nie będzie się brzydko łamał przy zaginaniu, ale jeśli taśmy kokardki powykręcacie na czymś okrągłym ( ja użyłam długopisu), to będzie się wszystko ładnie układało.Dodatkowym plusem jest to, że z jednego kompletu wykrojników możecie wykonać  różne kokardki: ażurowe, pełne lub łączone.

Napis odbiłam tuszem Prima i zembossowałam na gorąco.





Oto lista wszystkich produktów z naszego sklepu, jakie użyłam do wykonania kartki.:



 



Pozdrawiam serdecznie, Tenshi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.