piątek, 20 marca 2015

Prezentacja dziurkacza listki - Martha Stewart

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj zapraszam na prezentację dziurkacza Marthy Stewart - listki - Extra Duży :)))
Od niedawna jestem jego posiadaczką i chciałam Wam pokazać jak wygląda dziurkacz i jakie wycina listki...
Jest idealny dla osób, które tak jak ja uwielbiają na pracach umieszczać dużo kwiatów - a jak kwiaty to i muszą być listki... więc te idealnie się nadają...
Listki wycięłam w różnych kolorach (chociaż u mnie przeważnie są zielone...)
Wycinałam w papierach Galerii Papieru - Wielki Błękit,  Kolorowa Łąka, Świeżo Malowane II (gramatura 190) i całe zielone do listków o mniejszej gramaturze.
Oraz w Papierach UHK Gallery w "Arbuzie" Tropical Fruits o gramaturze 250.




Ja jeszcze do prac zaginam listki :)))
 






A tak prezentuje się w całej okazałości :)) jest naprawdę duży jak na dziurkacz :))

 
tutaj dla porównania - perełki w płynie...
 

 
z tyłu nie ma żadnej klapki ani zasłonki
Przy dziurkowaniu widzimy czy wyjdą nam wszystkie listki czy nie...
 




 
W pokazie wykorzystałam:
 
 



A tutaj kilka ostatnich moich prac w których wykorzystałam listki:
 

 
pozdrawiam serdecznie,
Kwiat_wisni7
 
 

3 komentarze:

  1. Muszę Was pochwalić za te pokazy. Dzieki nim mam wyobrażenie, jak to wygląda w użyciu i łatwiej - o zgrozo! - zdecydować mi się na zakupy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pochwalam pomysł z prezentacjami ;-)
    są naprawdę przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również rozważam zakup takiego dziurkacza. Dzięki za prezentację, bardzo przydatna. A Twoje prace cudo☺

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.