piątek, 20 listopada 2015

Przygotowania do Świąt

Witajcie Kochani.
 
   Dziś chciałam Wam pokazać moją pierwszą świąteczną pracę w tym roku.
 
   Magnes na lodówkę z notesem ( karteczki samoprzylepne typu post-it) idealnie przyda się w okresie przedświątecznym, dodając bożonarodzeniowej atmosfery w wir przygotowań. Na pewno niejedna/niejeden z Was szukał świstka papieru, by zapisać kolejną listę zakupów/zadań, a tu macie wszystko pod ręką, wraz z ołówkiem.
 
   Kompozycję ozdób wykonałam z użyciem moich ulubionych pręcików, tym razem użyłam TYCH w dużym rozmiarze. Dodałam oszronione kulki głogu, kwiaty poisencji, brokatową bombkę i jabłuszko. Całość ułożona na liściach ostrokrzewu i świerkowych igłach oraz na śnieżynkach. Bazą stał się papier z kolekcji Świerszcz za kominem Galerii Papieru, przyklejony niezastąpionym Magikiem do arkusza magnetycznego. Całość kompozycji również przykleiłam Magikiem.
 
  Jeśli i Wy zagłębiacie się w przygotowywanie świątecznych ozdób, zerknijcie na nasze półki z masą przepięknych dodatków do przestrzennych kompozycji zimowych: kulki, maleńkie szyszki, głóg, cynamon. A wszystko w wersji gładkiej i typowo zimowej, czyli brokatowej :)




 
 
Do wykonania pracy użyłym:
 
http://cherrycraft.pl/pl/c/Papier-czerpany/160
 
Pozdrawiam serdecznie,
 Tenshi
 

3 komentarze:

  1. Cudowna inspiracja :) z chęcią zainspiruje się Tobą dla moich bliskich na 6 grudnia :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Pochwal się koniecznie ootem linkiem w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.