piątek, 13 maja 2016

Kama gościnnie w Cherry Craft :)))

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj na blogu witamy naszą kolejną Gościnną Projektantkę - KAMĘ
http://spichlerzpomyslow.blogspot.com/
 
Kama napisała:
"Dzień dobry!
Kiedy pomyślałam o kartce, którą mam przygotować dla Cherry Craft, w mojej głowie od razu pojawił się projekt, w którym nie zabraknie fioletu. Dlatego kwitnący aktualnie bez znalazł swoje miejsce również w mojej pracy. Poza nim nie mogło zabraknąć także innych kwiatów, głównie różyczek Primy z kolekcji "Tales of You and Me Flowers - Je suis amorueuse". Listki zostały wycięte z wykrojnika tej samej firmy. Pochodzą z kolekcji "Forest leaves".  Elementem, na który szczególnie chciałabym zwrócić Waszą uwagę są małe gałązki zakończone szyszkami. Skąd pochodzą? Znalazłam je podczas spaceru w parku i postanowiłam wykorzystać do scrapowych projektów:)
Zachęcam Was zatem do poszukiwań i umieszczania takich elementów w pracach.
Dodadzą wyjątkowości każdej kartce.

Pozdrawiam, Kama, Spichlerz Handmade"

 
 



 
 
my również zachęcamy do dodawania ciekawych i niezwykłych dodatków do swoich prac  :))))
 
pozdrawiam serdecznie, Kwiat_wiśni7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.