niedziela, 29 maja 2016

Szalka gościnnie w Cherry Craft :)))

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj zapraszam do obejrzenia prac naszej Gościnnej Projektantki - Agnieszki Kuzneckiej w świecie blogowym znanej jako - SZALKA :))
 
Agnieszka napisała:
"Jestem pracującą mamą trzech synów, która wieczorami zajmuje się rękodziełem.
Tworzę prace z rożnych dziedzin, ale ostatnio najwięcej czasu poświęcam papierkom.
Tworzę z nich kartki, albumy i inne  prace.

Jestem właśnie w trakcie robienia karteczek na zakończenie roku szkolnego.
 Postanowiłam je zrobić wszystkie z jednej kolekcji papierów. 
Czy wam też granat kojarzy się ze szkołą? Bo mi tak:) 
Pamiętam jak musiałam nosić stylonowy granatowy fartuch do szkoły. 
Teraz jak są mundurki w szkołach to wyglądają zupełnie inaczej.
Kolorystyka obecnych mundurków w szkole mojego najmłodszego syna też jest w kolorystyce niebiesko-granatowej."
 
 


 

 
dziękujemy bardzo za gościnną pracę  :))))
mi też szkoła się kojarzy z granatem :)))
 
pozdrawiam serdecznie, Kwiat_wiśni7

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.