poniedziałek, 20 lutego 2017

Nowe DT Cherry Craft - Koraliki Beaty

I już ostatnia nowa dziewczyna, która dołączyła do naszego DT Cherry Craft :)))
Koraliki Beaty
 
 
"Nazywam się Beata Olszewska-Rybka, od lat tworzę pod nickiem Koraliki Beaty. Jestem mamą, żoną i belfrem. Od lat fascynowały mnie prace hand made. Zaczęłam tworzyć biżuterię, potem wciągnął mnie sutasz (dla którego stale mam za mało czasu ), a później scrapowanie. Uwielbiam kolorowanie stempli i stale poznaję nowe techniki barwienia papieru. Pokochałam tworzyć przestrzenne lale ze stempli i prace pełne różnych dodatków, czasami nawet tych mniej oczywistych. Miexed-media to moja kolejna miłość, która cały czas ewaluuje i się rozwija. Najczęściej tworzę kartki i blejtramy na przeróżnych bazach. Mam nadzieję, że będę mogła Was zainspirować do tworzenia własnoręcznych, ciekawych prac z produktami z sklepu Cherry Craft."
 
i kilka prac Beaty :))
 



 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.